et holdbart co2 regnskab uden en masse besvær

Du sikres automatisk CO2 rapportering og kan følge dine aktiviteter med TRACKER

TRASOLU, en lettere vej til vækst
TRASOLU dækker hele tre områder, rapportering af CO2 udledning til miljøregnskabet, indsamling løntimer og rapportere løngrundlag, samt bidrage med de data, du skal bruge til din ledelsesrapportering, virksomhedsstyring, opgave- og ressourcestyring i din forretning.

Der findes en lettere vej

TRASOLU ACR står for Automatisk CO2 Rapportering. Med ACR slipper du for at indsamle og holde styr på de data og processer, du skal bruge til dit miljø-regnskab, samtidig med at du får:

Pålidelige data

TRASOLU er i stand til at spore, aflæse og kombinere alle de forhold, der påvirker jeres CO2 udledning undervejs og efter transporten, inkl. køretøjs-, tachograf- og godsdata mm.

Opdelt CO2 på kundeleverancer og egne aktiviteter​

Du kan følge CO2-udledning og forbrug for hver eneste udførte opgave, sammenligne kørsler, og synliggøre overfor kunderne, hvad CO2-aftrykket har været på hver kundeleverance.

Automatisk CO2-regnskab, køre-hviletid overblik og meget mere..

Hver eneste CO2-udledning dokumenteres og gemmes i en sikker database, så du altid har rapporterne klar til dit CO2-regnskab. Se mere længere nede på siden og i PDF'en, som du kan åbne herunder.

Sådan kommer du Godt i mål

I TRASOLU kan du hente CO2- / klimarapporter over hver opgave, I har for en udført for en kunde. Du kan også hente rapporter, der viser hvordan CO2 udledningen har været på dine køretøjer og chauffører, samt fordelingen på de forskellige opgaver og kunder.

Overblik og køre-hviletid i realtid

Vores TRACKER BOX logger køretøjernes positioner i høj opløsning, så I altid har overblik over, hvad der foregår i jeres køretøjer og hvor de har været, herunder realtidsopdateringer om stop undervejs inkl. køre-/hviletid og faktiske CO2 udledning.

Færre indtastninger og opfølgninger

Ud over at opsamle data om CO2, opdaterer TRASOLU automatisk dine medarbejdere om ændringer, eks. leverance-adresser, og rapporterer aktiviteter og anden information tilbage til kontoret igen.

TRASOLU TRACKER sporer hele tiden din flåde og medarbejderes færden, så du slipper for bekymringer

Book et gratis møde

Hos TRASOLU starter vi altid med et møde hvor vi afklarer dine behov i dybden, så du finder det rette til din virksomhed.

Sådan letter TRASOLU TRACKER din dokumentation

Transportens CO2-udledning er et vigtigt emne i klimadebatten, og både i markedet og politisk stilles der stigende krav om, at branchen mindsker miljøbelastningen og dokumenterer transportens CO2 udledning. Hertil oplever vognmænd og deres chauffører en ofte travl og hektisk hverdag, med mange forskellige opgaver, høj konkurrence og forandrende trafikforhold, hvilket gør det sværere at imødekomme alle kravene udefra og samtidig sikre god kundeservice og leverancer til tiden.

I TRASOLU er vi overbevist om, at chauffører, vognmænd og deres kunder ønsker at bidrage positivt til miljøet. Et fokus på miljø, faglig stolthed og god trafikkultur skal gå hånd i hånd i fremtidens vejtransport.

Derfor har vi udviklet TRACKER og ACR basic, som automatisk rapportere status på opgave, CO2 udledning samt køre/hviletid til både chaufføren og vognmanden. Målsætningen er at gøre det let for branchen at dokumentere den faktuelle miljøbelastning uden at det det går ud over udnyttelse, økonomi eller tidsplan for chaufføren. 

Vi fokuserer på at gøre planlægning intuitiv og proaktiv. Det gør vi ved at gøre det enkelt at navigere rundt i online værktøjet, PLANNER, og tilbyde automatiserede processer, som leverer den nødvendige information i realtid. Dermed kan der fokuseres på nuet og de næste beslutninger samt aktivt forbedre din planlægning fremadrettet. Målsætningen for PLANNER er, at du kan interagere og handle proaktivt med et samlet overblik over alle aktiviteter og handlinger der sker og opsamles i realtid via TRASOLU® TASK og TRACKER.

Formålet i PLANNER er at sikre det bedste beslutningsgrundlag og samtidig reducere indtastning til et absolut minimum. Dermed skabes grundlaget for effektivisering, sporbarhed og dokumentation, samt optimal ressource udnyttelse og historik for jeres virksomhed. 

Den korte vej til TRASOLU

Vi sørger for en sikker opsætning og installation af vores udstyr til din TRASOLU cloud. Så er du i gang.

FMS-gateway / J1939

FMS (Fleet Management System) er en standard, alle lastbilsproducenter stiller til rådighed, når det bestilles sammen med bilen. TRASOLU understøtter datafangst via FMS-standarden og J1939 protokollen, der tilsammen kan beskrives som FMS CAN bus. Er FMS Gateway aktiveret på dine biler, kan I få fuld udnyttelse af vores platform og CO2 rapportering. Har I nyere biler, hvor FMS ikke er aktiv, kan det aktiveres på et værksted.
Herved sikrer vi løbende universel kommunikation via køretøjets ECU.

Montering af TRASOLU BOX

Vi sørger for en sikker opsætning og installation af vores udstyr til din TRASOLU cloud. Så er du i gang. Som en del af dette, leverer og monterer vi en BOX i hver af dine valgte køretøjer. TRACKER BOX er en unik fysisk enhed, som indeholder en lang række datafangst og kommunikations-rutiner, der gør det muligt at sende informationer mellem dit køretøj og TRASOLU.

BOOK EN DEMO

Vil du lære mere om vores løsninger og få en gratis demonstration af TRASOLUs værktøj?

Udfyld formularen nedenfor, og vores team kontakter dig inden for 24 timer på hverdage!