I TRASOLU mener vi, at ting bør kaldes for, det de er. Så du ved, hvad du kan regne med. Hos os står “AI” for Automatisk Information. Til dette har vi en sporbarhedsrobot, der indsamler og organiserer alle relevante data til den information, du ønsker, uden at du skal gøre noget. Læs mere om teknologien længere nede.
Herved sikres du fuld sporbarhed over dine ressourcer, opgaver, CO2 udledning og meget mere. Få et godt overblik over funktionerne:
Alle de forhold, der påvirker transportens CO2 udledning, spores, aflæses og rapporteres automatisk, inklusiv godsdata mm.
Hold dig opdateret på adresse-stop, ruter, ankomst-, og afgangs-tidspunkter, afstand til næste sted (point-of-interest) og meget mere.
Følg løbende med i jeres nøjagtige forbrug, inkl. brændstofforbrug, kørte km, losset og læsset vægt, og ikke mindst CO2 udledning.
TRASOLU opfanger og visualiserer chaufførernes grænseoverkørsler, og tilpasser beregningerne herefter.
Du er ikke afhængig af, at dine chauffører husker at stemple ind og ud, eller at de starter en opgave i en ekstern tidsapp. Glemmer de, så husker vi!
Timer, pausetider og overarbejde indsamles automatisk. Vi tager højde for både overenskomster og love, og kan eksportere direkte til dit lønsystem.
Platformen genkender selv dine chauffører og hvilket køretøj, de bruger. Så du slipper for manuel registrering.
De præcise Køre-hviletider hentes automatisk og vises i realtid. Som en ekstra service kan vi også hente og sende tacho download (ARTD) direkte til jeres analysepartner.
Kom på forkant med både lovgivningsmæssige inspektioner og kundekrav. I portalen får du nøjagtige Komme-gå rapporter, dagssedler og meget mere.
Data om tider, hændelser, IDTF status mm. logges i både TASK appen og på portalen, og er altid tilgængelige, så I til enhver tid kan se registreringerne.
Alle steder, vi kan fjerne eller minimere manuelle handlinger, gør vi det, så du trygt ved, at de korrekte data spores og dokumenteres.
Den automatiske dokumentation gør det lettere at opfylde de nye krav til ESG-rapportering og miljøhensyn fra kunderne.
Tilsammen spores alle de data, du har brug for. De visualiseres enkelt og overskueligt i én platform, så det bliver nemmere for dig at fremtidssikre din virksomhed.
Den automatiske infobot giver dig grundlaget til at vurdere, hvad der vil være mest hensigtsmæssigt at gøre. Som en proaktiv assistent, reagerer den med det samme og husker selv de ting, som vi mennesker let kan glemme.
Robotten genkender, hvorvidt du selv har oprettet en opgave til en chauffør, og hvis ikke, så starter den selv en ny opgave for jer. Således dækker den alle “huller i osten”, som vi plejer at sige på TRASOLU-kontoret.
Hverdagen for både vognmænd og chauffører kan være stressende, fyldt med tusindvis af ting, som vi skal huske at gøre, og der er alt for mange systemer og apps, vi skal bruge i løbet af en arbejdsdag af hensyn til både kunder, lovgivere m.fl. – Senest skal vi nu opfylde de nye krav til digital bogføring og vejafgifter – Så selv den bedste person kan glemme vigtige handlinger i farten. Vi kender det, fordi vi selv har prøvet det.
Automatisering og AI er populært. Mange produkter bliver derfor beskrevet som automatiske og intelligente. Når alle bruger de samme ord, bliver begreberne udvandet, og det bliver sværere for os mennesker at træffe ordentlige, informerede valg.
Forkortelsen “AI” bruges i forskellige sammenhænge. Mest kendt er begrebet “AI”, som på engelsk står for Artificial Intelligence, og på dansk betyder: Kunstig Intelligens.
Det er computerteknologi, som handler om at få maskiner til at tænke selv og agere med intelligens som mennesker. Selve AI er stadig på et tidligt stadie og er endnu ikke modent nok, til at vi benytter det i TRASOLU.
For os er det vigtigste, at du trygt ved, den information, du modtager, er korrekt, baseret på faktuelle data, og at der sidder rigtige mennesker bag, der dobbelttjekker at platformen kører som forventet.
Vil du vide mere om TRASOLU’s automatisk løngrundlag?
Læs også om automatisk CO2 rapportering her:
Er du usikker på, om dine udfordringer kan løses? Book et gratis kaffemøde. Så kommer du sikkert videre.
Vi har patentanmeldt TRASOLU.
TRASOLU automatiserer dine operationelle rutiner, så du kan sikre fokus på forretningen.
Vil du lære mere om vores løsninger og få en gratis demonstration af TRASOLUs værktøj?
Udfyld formularen nedenfor, og vores team kontakter dig inden for 24 timer på hverdage!