PLANNER SIKRER DIG OVERBLIKKET

Få overblik og optimal styring, mens du mindsker ressourcespild til gavn for både økonomien og miljøet. 

TRASOLU i lastbiler, en lettere vej til vækst

TRASOLU® PLANNER

PLANNER er TRASOLU’S administrative platform, som sikrer overblik, optimal styring af virksomhedens ressourcer, og mindsker effektivt ressourcespild til gavn for både økonomi og miljøet. Via platformen kan I enkelt importere, planlægge og tilpasse opgaver, overvåge igangværende aktiviteter, spore historikken og ikke mindst få et solidt beregningsgrundlag for medarbejdernes løn.

Få et samlet overblik over dine DATA

Alle lokationsdata, datoer og tidspunkter for start og stop, hændelser på ture, tider og andre vigtige data, vises på både igangværende og afsluttede opgaver i PLANNER®

Enkel og dynamisk planlægning

Alle opgaver, kunder og ressourcer opsættes og styres effektivt i PLANNER, og overføres herefter automatisk til TASK appen, hvor chaufførerne let kan tilgå deres egne opgaver.

Skab sporbarhed og følg historikken

PLANNER udgør ligeledes grundlaget for at skabe sporbarhed og historik over vognmandens aktiviteter, hændelser og KPI målsætninger.

TRASOLU PLANNER giver dig fuld opgave- og ressourcestyring, så du kan mindske tiden på administration og sikre at din forretning kører som smurt

MÅL fremgang og løngrundlag

I PLANNER kan du i løbende følge målepunkter og fremdrift på opgaver, og trække information om tidsregistreringer til at udregne løngrundlaget direkte.

CO2 rapporting og brændstofforbrug

Kombinationen af PLANNER og TRACKER, gør at du med PLANNER kan se, hvor effektiv I er på reducere og optimere brændstofforbrug og miljøbelastning.

Åbent API til eksterne programmer

PLANNER har et åbent API, hvilket gør det muligt at integrere platformen med dine andre programmer, eks. til løn, flådestyring eller andet.

Hvordan letter PLANNER din hverdag?

Få færre manuelle processer

De eksisterende systemer i dag har alle ét til fælles. De kræver, at rapportering sker via mange manuelle indtastninger og status-tilbagemeldinger fra både chaufførerne og kontorpersonalet. Det resulterer i høj usikkerhed om hvorvidt data er indtastet korrekt i forhold til tid/sted/hændelse samt ikke mindst risiko forglemmelse og stiller unødvendig kompetencekrav til vognmandens medarbejdere.

Med PLANNER vil vi lette hverdagen for vognmanden og medarbejderne ved at digitalisere og automatisere de administrative opgaver mest muligt. Planlægningen i PLANNER understøtter de operationelle arbejdsgange og alle jobdata, historik, ruter og målinger synkroniseres fuldt med chaufførens TASK app. Det betyder, at TRASOLU gennem sporbarhed og effektivitetsovervågning kan spare jer for størstedelen af de manuelle indtastninger hos chaufføren og på kontoret.

Vi fokuserer på at gøre planlægning intuitiv og proaktiv. Det gør vi ved at gøre det enkelt at navigere rundt i PLANNER og tilbyde automatiserede processer, som leverer den nødvendige information i realtid. Dermed kan der fokuseres på nuet og de næste beslutninger samt aktivt forbedre din planlægning fremadrettet.

Målsætningen for PLANNER er, at du kan interagere og handle proaktivt med et samlet overblik over alle aktiviteter og handlinger der sker og opsamles i realtid via TRASOLU® TASK og TRACKER.

Formålet i PLANNER er at sikre det bedste beslutningsgrundlag og samtidig reducere indtastning til et absolut minimum. Dermed skabes grundlaget for effektivisering, sporbarhed og dokumentation, samt optimal ressource udnyttelse og historik for jeres virksomhed. 

BOOK EN DEMO

Vil du lære mere om vores løsninger og få en gratis demonstration af TRASOLUs værktøj?

Udfyld formularen nedenfor, og vores team kontakter dig inden for 24 timer på hverdage!