Med TRASOLU’s automatiske løngrundlag sikrer du det rette grundlag til at beregne dine medarbejderes løn, og får samtidig et fuldt overblik over deres arbejdstid, kørehviletid og fravær.
Du sikrer, at arbejdstids-registrering adskilles fra registreringen af jeres opgaver, og at beregningerne følger de gældende EU krav. og danske overenskomstregler.
I TRASOLU kan du se alle jobdata online, inkl. komme/gå tider, time/sag oversigter kørselsrapporter - og overføre alle relevante data til dit lønsystem.
Vil du have enkel registrering af jeres tid og daglige arbejde, inkl. kørselsrapportering?
TASK appen sikrer fuld sporbarhed og historik over både aktiviteter, arbejdstid, udstyr og hændelser for alle typer af medarbejdere, både dine chauffører og funktionærer. Kombinationen med ACR (Automatisk CO2 Rapportering), betyder at dine chauffører desuden bliver informeret proaktivt om deres aktuelle brændstofudnyttelse, samt får status på kørehviletid, og kan opleve større kontrol over deres hverdag.
Modtag automatisk nye opgaver, information om udstyr m.m. i appen og opret let interne opgaver, hændelser m.m. undervejs på opgaven.
De fleste data til opgaverne er på forhånd registreret. Indtastninger om status m.m. sker derfor med enkelte tryk og overføres automatisk til kontoret.
Alle tidsregistreringer udføres automatisk på farten, og kan ses direkte i Appen. Dermed kan du føle dig sikker på, at du har det korrekte løngrundlag til lønsystemet.
Data om tid og opgaver samles i TASK appen og er altid tilgængelige, så medarbejderen til enhver tid kan se registreringerne.
Få let et overblik over alle data for opgaven, ledigt udstyr og andre tilgængelige ressourcer.
Følg med i de aftalte målepunkter, status og fremdrift.
Få et godt overblik over automatisk tidsregistrering og løngrundlag:
TASK appen fungerer som en proaktiv assistent til medarbejderen, eks. chaufføren. Den reagerer proaktivt, når der sker ændringer både i forhold til medarbejderens opgaver, eks. en planlagt tur, og registrerer automatisk, at medarbejderen er fremme ved et stop på sin rute.
TASK appen kan bruges af alle medarbejdere i din virksomhed, både funktionærer, kontoransatte og chaufførerne på farten.
Så snart TASK appen registrerer en ændring, kan medarbejderen bekræfte, handle eller afkræfte en handling med meget få kommandoer – som en sand personlig digital assistent. Det betyder at alle jobdata inkl. komme/gå tider, time/sag og kørselsrapporter primært registreres automatisk med ganske få indtastninger i TASK appen og sendes til kontoret.
Appens brugerflade er intuitiv og skaber løbende et løngrundlag via tidsregistreringen, og er den koblet med sammen med TRASOLU® TRACKER og/eller ACR, kan den automatisk registrere hver enkelte tur’s positioner, grænsetrafik, kørselsadfærd og trafikkultur.
Alle jobdata inkl. komme/gå, time/sag, hændelser og kørselsrapport overføres automatisk fra TASK til PLANNER, som sikrer at vognmanden og kontoret løbende kan fastholde overblikket både på igangværende og afsluttede ture.
Kombinerer I appen med ACR, vil I desuden få automatiske sporbarhedsinformationer, som kan bruges til at sikre overblik, informere og hjælpe chaufførerne med at udføre sit arbejde enklere og mere effektivt, samt ikke mindst at opnå fuld dokumentation på kørselsadfærd, kritiske køretøjsinformation samt faktuel brændstofforbrug tur for tur m.m.
Samtidig vil sporbarheden gøre, at der kontinuerligt vil blive logget start/stop lokationer undervejs, ligesom du aktivt i PLANNER kan blive informeret om forsinkelser eller ændringer på dine ture.
Er du usikker på, om dine udfordringer kan løses? Book et gratis kaffemøde. Så kommer du sikkert videre.
Vi har patentanmeldt TRASOLU.
TRASOLU automatiserer dine operationelle rutiner, så du kan sikre fokus på forretningen.
Vil du lære mere om vores løsninger og få en gratis demonstration af TRASOLUs værktøj?
Udfyld formularen nedenfor, og vores team kontakter dig inden for 24 timer på hverdage!