Der findes kun 3 udbydere til opkrævning af de nye vejafgifter, og der kan gå helt op til en måned, før de sender en fakturaopgørelse over, hvilke km. du samlet skal betale for.
For mange vognmænd betyder det øgede omkostninger til bøvlet administration. Men sådan behøver det ikke være.
Som både ITD og DTL melder ud, er det vigtigt for de danske vognmænd, at administrationen gøres så enkelt og billigt som muligt.
Det får du nu med TRASOLU. Når de nye regler træder i kraft, kan du som kunde hos os automatisk se:
Hos TRASOLU logger vi automatisk alle afgiftsbelagte kilometer og fordeler dem ud på hver enkelte opgave, så du let kan se, hvad der kan viderefaktureres til dine kunder.
Ved at automatisere processen, sikrer du, at du altid kan dobbelttjekke, om du betaler den korrekte vejafgift.
Ved at automatisere rapporteringen, sparer du oveni både tid og besværet med administrationen, så du får mere tid til at fokusere på din forretning.
På siden trasolu.dk/vejafgifter viser vi hvor let det er at komme i gang og deler vigtig viden om de nye afgifter. Se mere her
Er du usikker på, om dine udfordringer kan løses? Book et gratis kaffemøde. Så kommer du sikkert videre.
Vi har patentanmeldt TRASOLU.
TRASOLU automatiserer dine operationelle rutiner, så du kan sikre fokus på forretningen.
Vil du lære mere om vores løsninger og få en gratis demonstration af TRASOLUs værktøj?
Udfyld formularen nedenfor, og vores team kontakter dig inden for 24 timer på hverdage!